Hassua, kokeiltiin miehen kanssa eilen yhtä temppua ja se toimi. Loistavaa! Olin jotenkin ymmärtänyt (varmaan erheellisestikin) että pentu on 5 kuukauden ikäisenä vasta fysiologisesti kykeneväinen pidättämään. Olen varmasti ymmärtänyt asian väärin. Tässä on nyt muutamana yönä nimittäin käynyt niin että hauveli ei ole pissiä lorotellut yöaikaan ollenkaan, vaan on nukkua pötkötellyt melkein aamuun asti. Herännyt about tuntia ennenkuin mitä oma herätyskelloni on ajastettu herättämään. ja lorotellut sanomalehdille. Eilen sitten kokeiltiin niksiä että mies vei koiran siinä kello 23 maissa yöpissille ja kas' minä sain nukkua itse kertaakaan heräämättä puoli kuuteen asti aamulla. Oi että se oli luxusta! Päiväsaikaan kun olen ollut muutaman tunnin töissä, ei esimerkiksi eilen, Ares ollut tehnyt minkäänlaisia lätäköitä sanomalehdille, eikä myöskään "jemmaan".

Täytyy selkeästi ruveta jaksottamaan niin että itse kömmin nukkumaan siinä ysin maissa ja ukko tulee yhdentoista maissa niin saadaan molemmat nukkua sht hyvin yöt. Itse kun lähden aiemmin aamulla töihin niin mies saa sitten nukkua rauhassa pidempään kun minä puuhastelen pienokaisen kanssa. Voihan tietty olla että tämä on joku ohimenevä vaihe, mutta olen kiitollinen siitä, mukavampaa nukkua yhtenäisesti kuin pienillä katkoilla höystettynä.